متحدہ عرب امارات کا 47 واں قومی دن، جانیئے متحدہ عرب امارات کی تاریخ

دبئی عالمی سطح پر سیاحوں کے لئے سب سے زیادہ پرکشش مقام ہے۔ دنیا بھر کے پرکشش مقامات کے ساتھ ، دبئی میں سیاحت کی تعداد میں دن بہ دن اضافہ ہو رہا ہے۔ دبئی میں آنے والے بین الاقوامی سیاحوں کی تعداد میں 1 ملین نمایاں اضافہ دیکھنے میں آیا ہے ، جو 2016 میں 10.77 ملین سے بڑھ کر اب تک 11.78 ملین ہوچکا ہے۔ لیکن ترقی پذیر عیش و آرام سے بھرپور ، ہمیشہ ایسا نہیں ہوتا تھا۔ آج سے عشروں قبل ، ہم نے یو اے ای کے قومی دن کے طور پر منایا ہے ، جس نے اس جگہ کو جنم دیا جو اب ہم متحدہ عرب امارات کے نام سے جانتے ہیں۔

یہ وقت جشن منانے کا ہے۔ یہ وقت ہے مزیدار روایتی کھانوں اور شاپنگ کو گلے لگانے کا۔ شیخ زید بن سلطان النہیان مرحوم متحدہ عرب امارات کا قومی دن اپنے پورے جوش و خروش کے ساتھ مناتے تھے۔ اس دن کا نام ‘یہ زید ہے’ متحدہ عرب امارات کے عوام کے لئے عظیم الشان جشن منانے کا سبب ہے۔

ساتوں املاک کے اتحاد کی روح کا احترام اور ان کی عکاسی کرنا لوگوں کے لئے ایک بہت بڑی کامیابی ہے۔ اب وقت آگیا ہے کہ اپنے رشتے داروں اور دوستوں کے ساتھ تہوار کی سرگرمیوں کو پورے جوش و خروش سے منائیں۔ لطف اٹھائیں ، خریداری کریں اور اس حیرت انگیز ملک کے وجود کا جشن منائیں۔ آپ بہت بڑی آتش بازی کو کیسے بھول سکتے ہیں؟

دبئی کے 10 جگہوں کو لازمی طور پر دیکھنے کا اب وقت آگیا ہے۔ بہت سارے جشن ہوں گے اور بہت سارے ڈسکاؤنٹ آپ کا انتظار کر رہیں ہوں گے۔ آپ کا پرتپاک استقبال کیا جائے گا اور آپ خلیج کے ہر خطے سے کھانے سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔

لیکن ہم شروع کرنے سے پہلے متحدہ عرب امارات کے قومی دن کی تاریخ پر نظر ڈالیں گے۔ یہ کیسے وجود میں آیا اور متحدہ عرب امارات میں رہنے والے لوگوں کے ساتھ اس کی کیا مناسبت ہے؟

 

 

قومی دن متحدہ عرب امارات کی تاریخ

دسمبر 1971ء میں، ابو ظہبی، دبئی، اجمان، العین، شارجہ اور ام القواین کے حکمران یو اے ای (متحدہ عرب امارات) کا تصور وضع کرتے ہوئے متحد ہونے پر راضی ہوگئے۔ بعدازاں فروری 1972 میں ، ساتویں امارت ، راس الخیمہ نے جماعت میں شامل ہونے اور ایک واحد ادارہ بننے کا فیصلہ کیا۔

متحدہ عرب امارات میں متحدہ استعمار کا خیال برطانیہ کے مشرقی بحیرہ روم کی کالونیوں اور محافظوں سے دستبرداری کے لئے اپنی رضامندی کے فورا بعد ہی شروع ہوا۔ شیخ زید بن سلطان النہیان اور شیخ رشید بن سعید المختوم کے مابین ایک اجلاس ہوا اور باہمی اتفاق رائے پر انہوں نے اتحاد کرنے کا فیصلہ کیا اور خلیجی امارات کو بھی شامل ہونے کی دعوت دی۔

اگرچہ انگریزوں نے 1968 میں رخصت ہوئے ، قومی دن کی تقریبات کا آغاز تین سال بعد 1971 میں ہوا ، جب امارات کے وفاقی آئین نے یکم دسمبر 1971 کو اس اصول کی منظوری دی۔ اگلے ہی دن ، ساتویں امارت نے بھی اس سے ہاتھ ملانے کا فیصلہ کیا۔ متحدہ عرب امارات کا موجودہ جھنڈا ایک ہاسٹل کی عمارت میں اٹھایا گیا تھا ، جسے اب “ہاؤس آف یونین” کہا جاتا ہے، جہاں 7 امارت کے سربراہان ایک بااثر فیصلہ لینے کے لئے جمع ہوئے۔ شیخ زید یونین کے منتخب صدر تھے اور شیخ رشید متحدہ عرب امارات کے نائب صدر تھے۔ ہر سال 2 دسمبر کو متحدہ عرب امارات قومی دن کی خوشی مناتا ہے۔

جیسے جیسے دن تیزی سے قریب آرہا ہے، متحدہ عرب امارات کے شہری جوش و خروش سے منسلک ہو رہے ہیں ، اور یہ دن خوشی اور جوش و خروش کے ساتھ منانے کے منتظر ہیں۔ چونکہ یہ قومی تعطیل ہے، ان لوگوں کے لئے جو پورے ہفتے کے لیے سوفی آلو بننے کا ارادہ نہیں کررہے ہیں، یہاں دلچسپ سرگرمیوں اور واقعات کی ایک فہرست ہے جس میں وہ فائدہ اٹھاسکتے ہیں:

شاندار آتشبازی

تہوار کے اوقات میں خوشی کی سب سے نمایاں نمائش آتش بازی ہے۔ متحدہ عرب امارات کے قومی دن کے موقع پر ، شہری ابوظہبی ، شارجہ اور دبئی کے مختلف مقامات پر آتش بازی کے شاندار مظاہرہ کا مشاہدہ کرسکتے ہیں۔ 

 

یاس مرینا سرکٹ اہل خانہ کے ساتھ تفریح کرنے کا بہترین مقام

 

یاس مرینا سرکٹ اہل خانہ کے لئے قومی تعطیلات میں ملنے اور تفریح ​​کرنے کے لئے ایک بہترین مقام ہے۔ اس سرکٹ میں آتش بازی کا بھرپور تماشہ اور قومی دن کے لئے تفریح ​​سے بھرے مختلف سرگرمیاں پیش کی گئی ہیں۔ براہ راست میوزک ، ڈاکٹر احمد کے ساتھ کہانی کا وقت ، مہندی کی پینٹنگ ، غیر ملکی رقاص اور روایتی فنون اور دستکاری کے شاندار نمائش سرکٹ میں کرنے والی کچھ انتہائی دلکش چیزیں ہیں۔ 

 

سفر کریں انتہائی کم قیمت پر

قومی دن کو تیزی سے تجاوزات کرنے کے ساتھ ، متحدہ عرب امارات کے قومی کیریئرز دنیا بھر کے مسافروں کو چونکا دینے والے ڈسکاؤنٹ کی پیش کش کرتے ہیں۔ امارات ایئر لائنز دنیا بھر میں غیر ملکی مقامات گھومنے کے لیے جیب دوستانہ اور پرتعیش سفری فراہم کرنے کے لئے بھی رعایتی قیمتوں پر ہوائی ٹکٹ کی پیش کش کرتی ہے۔

اسکے علاوہ دبئی کے تاجر اپنے صارفین کو قومی دن پر خصوصی رعایت کی پیش کش کرتے ہیں۔ یہ ڈسکاؤنٹ B2C اور B2B دونوں صارفین کے لئے موزوں ہے۔ چاہے وہ ویب ڈیزائن کمپنی ہو ، SEO کمپنی ہو یا ای کامرس اسٹور ہر شخص اس تہوار پر ڈسکاؤنٹ کی پیش کش کرنے میں ایک قدم آگے ہے لہذا کچھ عمدہ اسٹور سے فائدہ اٹھانے کے لیے مقامی کاروباری فہرستوں کی جانچ پڑتال کرنا نہ بھولیے اور زبردست بچت کریں۔

قومی دن اور کرسمس ڈے ساتھ ساتھ

چونکہ سال کا یہ مہینہ بھی کرسمس کی خوشی کی علامت ہے ، دبئی ، شارجہ اور ابوظہبی کے مشہور ہوٹلوں نے کرسمس کے خوبصورت درختوں کو لائٹوں سے روشن کیا اور کرسمس کوئر کے ایک حصے کو مشروبات کا ایک حصہ مہیا کیا تاکہ لوگوں کو دیکھنے میں آرام دہ اور پرسکون لگے ساتھ ہی وہ یہاں سے لطف اندوز بھی ہوسکیں۔

 

بچوں کا پسندیدہ کھیل

 

دبئی اور آس پاس کے رہائشی بچے، دبئی کے نئے واٹر پارک ، اسپلش پارٹی ، میں ہر ایک بچہ رسائی حاصل کرسکتا ہے۔ تمام تفریح ​​جس میں ڈھیر سارے اور بہت سارے پانی کے پستول، پانی کے اندر اندر آنے والی متسیانگوں، آگ اور جادو کے شوز جس سے بچے خوب لطف اندوز ہوسکیں گے۔

فیملی کے ساتھ باہر کھانا

قومی تعطیلات سے لطف اندوز ہونے کا ایک اور عمدہ خیال یہ ہے کہ آپ اپنے پوری فیملی کو رات کے کھانے کے لئے باہر لے جائیں۔ رات کا کھانا جو آپ کے چاہنے والوں کے ساتھ خوشی اور قہقہوں سے بھرا ہوا ہے ، یہ یقینی طور پر تعلقات میں ایک بہترین موقع ہے۔ اپنی پسند کی جگہ کا فیصلہ کرنے کے لئے دبئی کے اندر پرتعیش 5 اسٹار ہوٹلوں اور مقامی ریستورنٹ تلاش کریں اور آرام دہ ذہن کے ساتھ اپنے اہل خانہ کے ساتھ  کھانے کو انجوائے کریں۔